מרן האדמו"ר מויז'ניץ על הגיוס: "אסור להיכנע להם"

נתי קאליש 1 Comment on מרן האדמו"ר מויז'ניץ על הגיוס: "אסור להיכנע להם"

חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א התייחס בשבת לשלילת תקציבי עולם התורה ונושא הגיוס והזכיר את דברי בעל ההילולא מרן בעל ה'ישועות משה' | הציטוטים המלאים

צילום: מלכות ויזניץ בטלגרם
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת האחרונה חל יום הילולתו השנים עשר של האדמו"ר הקודם מויז'ניץ מרן בעל ה'ישועות משה'. אלפים מחסידי ויז'ניץ הגיעו לשבות בבני ברק בצילו של בנו האדמו"ר הנוכחי, לרגל יום היארצייט.

במהלך ה'מיטאג טיש', התייחס מרן האדמו"ר שליט"א, המשמש כחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, הנוקטת בקו תקיף יותר נגד הגיוס, לדרמות שהתחוללו בימים האחרונים בעניין הגיוס, הוראת בג"ץ לשלול את תקציבי הישיבות, והתכניות לחוקק חוק גיוס חדש.

לרגל יום היארצייט, הביא האדמו"ר מדברי אביו ביחס לשלטונות המדינה, וציטט את דבריו שאמר כי אפילו אם הם יורו לנו ללמוד בבא קמא בבוקר ובבא מציעא אחרי צהריים נעשה בדווקא הפוך ונלמד בבא מציעא בבוקר ובבא קמא בצהרים, מכיוון שאסור להקשיב להם בענייני אידישקייט כלל וכלל.

כמו כן, הדברים מקבלים משנה תוקף ביחס לגיוס, שכל שכן וכל שכן שאין לנו כלל כוונה להקשיב לדבריהם, אלא להמשיך לדבוק באמונתנו ובלימוד התורה הקדושה, בדרכי הקדושה והחסידות, מבלי לוותר על קוצו של יו"ד בעניינים אלה.



1 תגובות

מיין תגובות